Post by lenvifeedrolis on Feb 6, 2022 11:52:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Supermarket Mania Resan ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Supermarket Mania Resan IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkodgenerator mynt ▞▞▞
▞▞▞ Supermarket Mania Resan 2022 version ▞▞▞
Det här spelet är vackert att spela. Men när du fortsätter att njuta av det, blir det svårt i en inställning stadier, När du försöker få några diamanter. Och även när du spelar kommer nya produkter in, ny utrustning och många scener att spela med nya människor. Snälla kan ni göra det enkelt med några nummer för oss att spela. Eftersom de är många scener att spela. Tjuven han kommer för att slå maskinen går bort och kommer igen. Hjälp snälla. Hur hindrar jag att den kommer tillbaka till mataffären?.
3 av 5 stjärnor eftersom om du gör fler uppgraderingar behöver du pengar OCH diamanter för att gå med det nu. Om vi kanske fick fler Diamond-belöningar skulle jag betygsätta en 5. Bra spel förresten.
Kan inte komma förbi vissa nivåer utan ädelstensuppgraderingar. Du kan antingen köpa ädelstenarna med riktiga pengar eller spendera timmar i ett repetitivt, tidskrävande, frustrerande spelautomatspel. Bry dig inte om att ladda ner om du inte planerar att spendera riktiga $$ eller slösa bort timmar av din tid på en spelautomats skärm bara för att kunna spela själva spelet.
Super Tank Rumble Priložnostne ldyo
Har spelat detta på datorn när jag var liten så kul ❤
Inte lika bra att behöva köpa allt istället för att tjäna som det riktiga pc-spelet men ändå kul
Trevligt spel.men lite bor.bara på grund av diamanter.uppgradering kräver mycket diamanter.men att tjäna det finns bara 1 sätt.denna sak är väldigt irriterande.jag tycker att det inte ska finnas någon diamantefterfrågan vid uppgradering.om diamantefterfrågan du anser nödvändig. det ska bara vara 1 eller 2. Begäran om portöppning är ok, ingen behöver ändras.
Så bra tidsfördriv 👍🏻
Roligt och bra spel
Supermarket Mania Journey Strategie wibj
Kompromiss - Minska på mikrotransaktioner för att behålla fler spelare. Håll diamanter borta från grundläggande första uppgraderingar och nivåer och låt dem stanna på senare nivåer och premium uppgraderingar till högre priser. Så här fungerade de flesta gratis mikrotransaktionsspel tills ganska nyligen
Spelet är roligt, men blir för svårt. Jag spelade bara en nivå utan att några kunder blev arga och inga olagerade hyllor och fortfarande inte tjänade tillräckligt med pengar för att klara nivån. Jag antar att jag måste köpa fler kunder för att passera.
fantastiskt spel.....men saknar några av målen...uppgraderingar är kostsamma och det är svårt att hantera...
När jag köpte det här spelet för flera år sedan verkar det som att jag minns att det låter dig uppgradera det mesta för mynt, ibland en kombination av varje men inte bara kristaller. Nu kostar till och med officeren, golvstädaren, nya ytor/nivåer och tuggummimaskin en hel del kristaller som tar en evighet att ackumulera. Vad ger?
Spelet är roligt.... Men det är inrättat för att få dig att spendera massor av riktiga pengar.
Det är ett roligt spel, men det är tyvärr inte utvecklingen. Jag spenderade 40 000 guld och 10 minuter av min tid på slotsen för att få 0 kristaller, då har jag tappat intresset. Om de kunde effektivisera detta på något sätt skulle det vara mycket roligare men det här är inte roligt och borde inte vara i ett spel där folk går för att koppla av.
Supermarket Mania Journey Strategie wibj
Fortsätter att krascha. Jag fortsätter att förlora processen jag gjorde innan kraschen och jag måste göra om nivåerna. Jag laddade ner för ungefär en halvtimme sedan och jag har haft minst 5 krascher.
Det är ett väldigt trevligt spel, jag gillade verkligen det här spelet men jag gav 4 stjärnor eftersom det är väldigt svårt att tjäna diamanter från spelet
Så långt så bra påminner mig om de gånger när jag var yngre när jag spelade spelet på en dator vi hade... bara inte säker på hur jag känner om att upprepa nivåer för att få ädelstenarna.
Roligt snabbt spel. Roligt med massor av möjligheter att få mynt och ädelstenar för att uppgradera ditt spel.
Hej....spelet är roligt och allt, men att få ädelstenar och mynt behöver en insatsuppgradering för att ha roligare och uppgradera föremålen i butiken
Spelet är bra men det tar lång tid att få diamanter om du inte har pengar att köpa dem, saktar ner spelet direkt
Väldigt stressigt eller väldigt tråkigt. Vissa nivåer är det alldeles för snabbt att klistra in för att hänga med och andra är det så långsamt att du bara stirrar på skärmen i flera minuter (ungefär lika roligt som att titta på annonser). Hemskt slöseri med tid och lagringsutrymme som de andra G5-spelen
spelet är bra bt de flesta saker är inte bra som när tjuvar kom, de räknar dem i normala personer n spelet ger inte ens möjlighet för tjuvar jag hatar verkligen den saken bara för att jag inte ens kan gå över nivån eftersom de vann t ge någon möjlighet att få tjuvar att gå ut ur köpcentret
Jag älskar verkligen och uppskattar det här spelet, det lär dig saker som pengar och tidshantering
Supermarket Mania Journey Diskarte ryt
Underbart spel. Det är svårare att få ädelstenar när du går framåt, och jag föreslår att damen bakom disken ska stanna kvar även i nästa nivå
på julbonusnivåerna, silverpriset är en staty som ger en boost var 24:e timme. varför får jag då bara en boost var 48:e timme. Jag har redan skickat feedback om detta via spelet. biljetten öppnad, men inget svar. du gör det väldigt svårt att navigera. Jag har ett e-postmeddelande som säger klicka på den här länken för att uppdatera din förfrågan, men när länken klickas tar det mig till en Facebook-sida som inte längre är tillgänglig!! löjligt, hade ärligt talat gjort mig så förbannad att jag är väldigt nära att radera!!
Jag gillar de spelen mycket. MEN..... Jag kanske måste ta bort det eftersom ni vill att vi ska öppna nästa nivå för 75 80 diamanter. Det är inte rättvist, det är helt galet. Du bör kunna få 3 diamanter varje nivå du vill att vi ska fortsätta spendera pengar nej nej nej.. Vänligen ändra detta..
Det är omöjligt att få diamanter utan att köpa dem, och ändå BEHÖVER du dem till ALLT efter de första nivåerna.
Ladda alltid ner det här spelet på alla enheter! Pengar måste definitivt spenderas för att få diamanter för uppgraderingar. Annat än att du kommer att samla dem helt för långsamt.
Detta är ett anständigt spel, som alla andra, även om det är extremt svårt att få tag i kristaller om du inte köper dem.
👍💖💜
Supermarket Mania Journey Diskarte ryt
älskar det här spelet - du kan gå upp i nivå i en anständig takt utan att behöva köpa - det tar bara längre tid att avancera.
Jag brukade spela det här spelet på min dator och älskade det. Jag blev påmind om det så jag laddade ner det till min telefon. 1. Hatar att uppgraderingar inte överförs till nya nivåer. 2. Hatar att du behöver FLERA ädelstenar för att låsa upp varje nivå (som mycket mer än de tidigare nivåerna) 3. Hatar att du behöver ädelstenar för att i princip uppgradera det mesta som hjälper till att klara svåra nivåer 4. HATAR att du måste spela samma omgång flera gånger, varje gång det blir allt svårare, för att få maximalt tillgängliga ädelstenar för att slå nivån.
Jag har hållit på bra, så plötsligt när nivå 17 är klar och alla kunder är borta så går det inte till nästa nivå. Den sitter bara där som om jag fortfarande spelar ? En sådan besvikelse.
det fantastiska spelet. det är så roligt och spenderar mycket tid på att spela och många utmaningar. kan spela när du är offline. älskar det. >♡<