Post by sweatamlumterpre on Feb 5, 2022 21:15:04 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Max: matlagningsspel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Max: matlagningsspel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch primogems ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Max: matlagningsspel 2022 version ▞▞▞
Behöver lite arbete kunderna går långsamt men det är ok
Spelet är bra men när jag når nivå 100 antar jag att spelet inte kunde fungera
Detta är en så billig spelapplikation som många lagringsutrymmen inte lätt kommer åt natt mb-spel, ladda inte ner nu
Lite långsam
Håller på att frysa och glitter
Coolt spel
Bästa matlagningsspelet att spela. Jag njuter väldigt mycket av det.
Jag gillar det här spelet men när vi spelar det sista innehållet hänger det alltid
Den här appen är verkligen synd att alla spel är värsta och de ger falska shef-kunskaper. Tro mig, det är nej. 1 falsk app.
Det är en mycket dålig spelapplikation. Jag använder inte den här appen
D-spelet var riktigt spännande n engagerande...tills det började misslyckas...det drev mig till början n som om det inte var nog...det började ge mig 3 stjärnor vid första försöket n som om dt var' t fortfarande bra nog...jag fick aldrig nycklar n så kunde inte gå längre förbi nivå 10 eller så...för jag kunde inte hitta ett jobb att få nycklar från
Mycket dålig app. verkligen...jag gillar det inte
Crazy Chef: Food Truck Game আর্কেড cegm
Cooking Max:Cooking games Arked lczi
Så billigt spel
lite lättare
Cooking max - matlagningsrestaurang ett trevligt och fantastiskt spel. Så fina och unika nivåer i det här spelet. Den här grafiken är så fin och vacker. Jag rekommenderar till vänner att ladda ner detta fantastiska spel.
Det här är den dåligaste applikationen jag någonsin haft i min telefon... Det tar tid när jag laddar...
Det är väldigt roligt spel. Det är det bästa och fantastiska spelet. Installera det och njut
Det är bara så trevligt men
Matlagningsspel är väldigt fantastiskt och fantastiskt spel i play store. Jag spelar det här spelet för länge. Den grafiska designen och nivån är så fin.
Jag gillar det här spelet Vad jag inte gillar i det här spelet är annonserna varje gång lvl är klart
Menarik
Bästa matlagningsspelet med massor av nivåer och verkligen. unik upplevelse hade På mycket lång tid Almosfree att spela en alltid gratis gemsd
Cooking Max: Cooking Games ஆர்கேட் yetg
Det är bra på lagernivå 50.
Trevligt 😊👍 spel med många nivåer
Bchkfa
det är väldigt fantastiskt
Matlagningsspel är så underbart. Det har fullt roligt och njut. Det är ett så fantastiskt spel. Det är mycket bra.
Det är ett trevligt och roligt spel. Men efter en viss nivå är det så svårt att spela.
Cooking max är ett fantastiskt och väldigt intressant spel. Dess funktioner är väldigt fantastiska. Dess kontroll är mycket lätt.
Fantastiskt spel, men inga alternativ för att RÄDDA DIN HÅRT FÖRJÄNADE FRAMSTEG! Det här spelet har kunder som snabbt beställer som grupper vilket jag älskar utmaningen med det. Dess grafik är inbjudande och spelpärlorna att tjäna är överkomliga. BARA SNÄLLA LÄNKA OSS TILL FB eller maila för att SPARA FRAMSTEG!
Fortsätt få den kurs vi kommer upp irriterande
Restaurangens design är verkligen intressant och fantastisk!
Detta är ett trevligt och fantastiskt matlagning max restaurangspel. Ett sådant trevligt och bästa matlagningsspel av ett annat spel. dess funktion är så trevlig och unik. Så ladda ner detta fantastiska spel vänner.
Bra men har inte fler nivåer
Det är ok men ge mer diamanter
Jag tycker om spelet
Nag update ako pero loading parin.
Jag är en mycket arg bara falsk app och negativ app. Denna app är utan anmärkning Fungerar app. Denna app är dålig app lokal app
Så tråkigt spel. Jag gillar inte det här spelet. All time waste.
Cooking Max: Jocuri de gătit Arcade iben
Du är väldigt bra och du vet att ditt spel är bättre för leksaker
Hur kommer det sig att nivå 60 inte fungerar. Snälla kolla. Tack. Jag tycker om att spela.
Inte dåligt
Jag har fastnat på 178-1 nivån. Jag kan inte bryta munkar.! Vänligen kontrollera det
Mycket dåliga funktioner är tillgängliga denna app denna app är världen i en dålig spelapp.
Cooking Max: Cooking Games આર્કેડ bghw
Är bra spel
inte dåligt, men behöver uppdateras när nästa nivå når nästa nivå, det fryser ingen åtgärd. du måste sluta och förlora livet. Den var frusen flera gånger. kommer inte ihåg nivåer